Midnight Truth (Shifter Island 4) – ARC Review

Rating: 5 out of 5.

Midnight Truth (Shifter Island 4) by Leia Stone & Raye Wagner

Okay, so I’m going to be honest here and say health is truly 100% kicking me around, so this isn’t going to quite like my usual rambles. Pain is high, sleep has been even worse than my usual, and my heads been woozy and out of it…fun times lol. I’m really struggling to pull words from my brain. It’s like pulling teeth without the right equipment. Painful and deeply ineffective. So I’m sorry about that. Please don’t think my lacking words is a bad thing for the book…but let’s move on to more important things…

Awww my sweet shifter heart 😍🥰. The finale for Nai and Rage’s story is just absolutely perfect. I honestly, loved how Leia and Raye wrapped this world up. That ending…and how everything was fixed has my heart all happy. Couldn’t have imagined it any better. My little inner self is totally happy crying right now. But there’s plenty of sad tears too…coz I don’t think I was even a little ready for it to end.

Continue reading

Wolf Kissed (Luna Marked 1) – ARC Review

Rating: 5 out of 5.

Wolf Kissed (Luna Marked 1) by Heather Renee

So you may have noticed last week I shared the cover reveal for this book…and dang is it good! It’s the kind of book that’ll keep you turning those pages…will have you craving more and you’re just there for the ride. Waiting to see where it’ll lead. I honestly, felt like Belle being all wrapped up in her bookish world. Seeya reality and hello my fictional escape. Because that’s exactly what this book will do for you.

Continue reading

Reborn (Shadow Beast Shifters 3) – ARC Review

Rating: 5 out of 5.

Reborn (Shadow Beast Shifters 3) by Jaymin Eve

Gah, I can’t even. I. Can’t. Even. Seriously guys. This is the absolute best! I stupidly thought I was prepared for literally anything but…alas, I really wasn’t. There is no way to prepare for this, at all. This book had me coming, going and ranging from so many different emotions, that half the time…I probably wouldn’t be able to narrow it down to just one emotion; because I was feeling the whole kit and caboodle. It’s a story that will have you feeling all the feels and sorry, but you cannot escape it…that ball of emotion will chase you down.

it gave me a chortle using this as my first gif lol…coz Mera and Indiana Jones 😆
Continue reading

Midnight King (Shifter Island 3) – ARC Review

Rating: 4 out of 5.

Midnight King (Shifter Island 3) by Leia Stone & Raye Wagner

Who’s ready to finally get lost in Rage’s head?! If so, your chance is finally here! Raye and Leia have cooked up quite the short story and I’m so excited for you to see it…you’re in for one hell of a treat. So make sure you preorder this baby. It’s releasing very soon on the 9th of March. Countdown is on. 😀

He’s happy dancing his way down to get his book lol 😂
Continue reading

Lost Girl (Wolf Girl 2) – ARC Review

Rating: 5 out of 5.

Lost Girl (Wolf Girl 2) by Leia Stone

Who’s ready for round two, in Lost Girl? This story just got better. I’m rating it a 4.8 ⭐️ but I’ll just mark it as 5 since rounding up and all that haha. But oh boy, how seriously unaware and unprepared I was for this book. I loved it so much more than Wolf Girl. The intensity level spikes a fair amount in this one, which I really loved…and downtime? What even is that? It’s an unknown term in this book lol…If it’s not one thing, it’s most definitely something else. And then this ↓ equals me.

Continue reading

Shades of Honor (Raven Point Pack 5)

Rating: 5 out of 5.

Shades of Honor (Raven Point Pack 5) by Heather Renee

Eeek I’m totally gushing right now! I legit never once gave up hope that this day would come…and guys it’s finally here! It’s not a drill…It’s really happening! Well, nearly for you guys! Only a couple of days of torture left. This book has been highly anticipated and I can’t believe I finally got to read it…and not only that but to have had the incredible experience of being apart of the writing journey, in the Raven Point Super Fans group. Such a special gift to have been apart of that. This book is a gem and I will seriously treasure it forever!

Continue reading

Wolf Girl (Wolf Girl 1) – ARC Review

Rating: 4.5 out of 5.

Wolf Girl (Wolf Girl 1) by Leia Stone

Man! I don’t even know where to start with this book! But I can tell you, it is an absolutely phenomenal read. This book tore at my heart and I could barely process all that Leia puts us and her characters through. Like my brain truly stopped processing right at the end. I couldn’t even rant. It just ended up being a few short messages that I sent to a friend. I think it went something like. “Oh damn.” “My heart.” “It legit hurts.” That ending. Just…I’m not okay with that. I don’t wanna wait until February for my answers. That seems really far away. Like soooo far away!

Continue reading

Year Three: Wolf Song (Ravenwood Academy 3) – ARC Review

Rating: 4.5 out of 5.

Year Three: Wolf Song (Ravenwood Academy 3) by Lena Mae Hill

Yo Ramblers how are you all doing? Not ripping out your hair or anything, I hope…or your kids lol. Or are you fast tracking their education and going wow my kids so smart lets skip a few years and be…what? my words you graduated already….my work here is done 😂

Continue reading